Social Media
Media społecznościowe są jak marketing szeptany.
Za pośrednictwem mediów społecznościowych takich jak Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter – można budować pozytywny wizerunek firmy, bezpośrednio komunikować się z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, budować relacje, kreować swoją firmę jako eksperta w branży, zarządzać reputacją online.
Korzystając z odpowiednich narzędzi możemy badać potrzeby grupy odbiorczej i na bieżąco odpowiadać na ich zapytania, brać udział w dyskusji czy zaspokajać ich potrzeby.
Słowem (a także obrazem ) – budować z nimi pozytywne relacje, które z pewnością zaprocentują. To dziś się liczy w wirtualnym świecie a nie cyfry przy kciukach.
Ponadto w social mediach można oczywiście sprzedawać. Prezentacja produktów/usług jeszcze nigdy nie była tak prosta, szybka (natychmiastowa!) z szerokim wachlarzem możliwości (zdjęcia, filmy, teksty) i kierowana tylko do tych, którzy chcą ją zobaczyć (precyzyjne targetowanie).
Żaden inny kanał dystrybucji nie daje takich możliwości.
Jeżeli chodzi o social media, Facebook jest największym portalem społecznościowym w internecie.
7,5 miliarda ludzi na świecie, prawie 3 miliardy ludzi aktywnych każdego miesiąca na Facebooku!
Z czego Polska jest 3. krajem na świecie pod względem udziału dziennej liczby aktywnych użytkowników (73%)