DLA KOGO?
- mikroprzedsiębiorstw
- małych przedsiębiorstw
- średnich przedsiębiorstw
- osób pracujących łącznie z pracującymi na własny rachunek
Działamy w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) prowadzonej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Dofinansowanie usług szkoleniowych i doradczych ze środków z Europejskiego Funduszu Społecznego. BUR to proste i sprawne finansowanie usług rozwojowych przygotowanych na indywidualne zamówienie firmy.
Refundacja dotyczy usług rozwojowych dostępnych w systemie BUR – Bazie Usług Rozwojowych
Przykłady usług, które możemy przygotować w ramach usług rozwojowych:
Marketing automation
Celem szkoleń jest edukacja uczestników w zakresie zaawansowanych możliwości zastosowania marketing automation w B2B oraz B2C oraz wdrożenie zdobytej wiedzy z zakresu narzędzi marketing automation w procesach sprzedaży oraz obsługi klienta.
Integracja e-commerce z marketplace (Allegro, eBay, Amazon)
Sprzedaż produktów przez internet, nie musi się wiązać wyłącznie z własnym sklepem internetowym. Rosnąca rola marketplace w Polsce, jak i na świecie pozwala na wykorzystanie ich jako atrakcyjnych kanałów sprzedaży. Kluczowa w całej kwestii jest integracja systemów i stworzenie procesów sprawnej obsługi zamówień.
Integracja sklepu ( e-commerce ) z systemem reklamowym Facebook Ads i Instagram
Budowa sklepu oraz odpowiedni asortyment to tylko jeden z aspektów sukcesu w sprzedaży internetowej. Równie ważne w e-commerce jest skutecznie pozyskanie ruchu (użytkowników) z mediów społecznościowych
Integracja sklepu ( e-commerce ) z systemem reklamowym Google Ads i Merchant Center
Budowa sklepu oraz odpowiedni asortyment to tylko jeden z aspektów sukcesu w sprzedaży internetowej. Równie ważne w e-commerce jest skutecznie pozyskanie ruchu (użytkowników) z wyszukiwarek internetowych oraz sieci reklamowej Google. Google Merchant Center to narzędzie, za pomocą którego m.in. właściciele sklepów internetowych mają znacznie bogatsze możliwości prezentacji i reklamy swoich produktów w wyszukiwarce Google.
Google Adwords
Podczas szkolenia poznasz główne elementy programy reklamowego Google – Adwords. Zrozumiesz co to wynik jakości, struktura kampanii oraz dopasowanie słów kluczowych. Nauczymy cię optymalizacji według celów oraz jak efektywnie zarządzać budżetem.
Analityka - Google Analytics
Google Analytics – Jak wykorzystać dane o odwiedzających Twoją stronę, żeby podnieść efektywność sprzedaży ?
Na tym szkoleniu dowiesz się jak wykorzystać dane w procesie optymalizacji Twojej strony internetowej. Zobaczysz jak wykonać testy A/B w narzędziu Google Optimize i gdzie warto kierować budżet reklamowy.
Skuteczne Social Media
Facebook, Instagram, LinkedIn… gdzie są Twoi klienci? Jak wejść z nimi w interakcje, jakie treści są skuteczne?
Dowiesz się jak komunikować się przez social media z Twoją grupą docelową. Poznasz chatboty, Fb Ads, Audience insights.
Optymalizacja konwersji
Sprzedajesz lub zamierzasz sprzedawać w internecie? Chcesz stworzyć skuteczny Landing Page? Dowiesz się czym są porzucone koszyki, remarketing oraz jak odzyskać klienta. Jak określać cele i je mierzyć za pomocą narzędzi analitycznych? Dlaczego ruch nie przekłada się na sprzedaż?
SEO - Pozycjonowanie
Na tym szkoleniu dowiesz się jak zaprojektować i prowadzić stronę aby była dobrze widoczna w wyszukiwarkach. Poznasz podstawy i dobre praktyki z zakresu pozycjonowania. Na co zwraca uwagę Google przy indeksowaniu stron i jakie treści są premiowane dobrą pozycją. Dowiesz się co to AMP oraz znaczniki Open Graph.
Firma Performance Partners działa na rzecz ciągłego rozwoju kompetencji osobistych i zawodowych każdego klienta, poprzez realizację działań szkoleniowych i doradczych w oparciu o diagnozę i badania nad aktualnymi trendami i innowacjami w e-biznesie.
W naszej rzeczywistości brak świadomości firm o potędze i możliwościach internetu może być dużym problemem w rozwoju marki jak i całych przedsiębiorstw. W naszych usługach zawieramy całą esencję wiedzy potrzebnej do świadomego poruszania się w zakresie marketingu cyfrowego jak i analityki, z której współczesna firma prowadząca sprzedaż przez internet nie może się obejść. Nasi trenerzy, to doświadczeni praktycy, z wieloma zrealizowanymi projektami w zakresie nowych mediów. Podczas szkoleń przekazują celne wskazówki oraz informacje w jaki sposób korzystać z najnowszych narzędzi wspomagających procesy marketingowe w internecie.
W ramach doradztwa określimy indywidualne potrzeby Twojej firmy. Przygotujemy strategię marketingową, zaplanujemy i zrealizujemy działania niezbędne do osiągnięcia celów marketingowych.
Wykorzystujemy potencjał Internetu do osiągnięcia sukcesów biznesowych naszych klientów.
Prowadzimy działania szkoleniowe i doradcze oparte o praktykę i doświadczenie, każde szkolenie projektujemy w oparciu o aktualne potrzeby klientów.
Wierzymy w innowacyjność i nowoczesne technologie, gdzie dane mają kluczowy wpływ na podejmowane decyzje.
Jak mogę zapisać się na szkolenie ?
Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie lub napisz email: info@performancepartners.pl.
Opisz krótko jakie szkolenie Cię interesuje lub jakie problemy chcesz rozwiązać a my skontaktujemy się z Tobą, umówimy na niezobowiązujące spotkanie i przedstawimy wstępną ofertę.
Gdzie znajdę formularz rejestracji ?
Formularz rejestracji jest do pobrania z zakładki dokumenty
Jak wyglądają warunki organizacyjne szkolenia?
Ogólne warunki szkolenia określone są w regulaminie dostępnym tutaj.
Czy organizujecie szkolenia w siedzibie klienta?
Tak, specyfika naszych szkoleń często wręcz wymaga spotkań w siedzibie klienta – z reguły część usługi realizujemy w siedzibie.
Jaka jest gwarancja, że zrealizujecie szkolenie w określonym terminie?
Znacza część szkoleń, które przeprowadzamy — odbywa się zgodnie z planem, w podanym i ustalonym terminie. Zarówno ten plan, miejsce jak i termin ustalane są w oparciu o potrzeby klienta. Oczywiście, nie jesteśmy w stanie przewidzieć sytuacji losowych (np. choroba trenera). W każdym takim przypadku — 100% wpłaconej kwoty jest zwracana uczestnikowi.
W jaki sposób mogę zorganizować szkolenie dla mojego zespołu ?
Przede wszystkim zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego – poprzez wypełnienie odpowiedniego formularza. Następnie nasz specjalista przy współpracy z odpowiednim Trenerem, przygotuje dla Państwa indywidualną ofertę, która uwzględni zagadnienia /tematykę /cele na których Państwu najbardziej zależy.
Czy możecie przygotować szkolenie, którego nie ma w Waszej ofercie?
Oczywiście. Skontaktuj się z nami, a my zaprojektujemy dla Ciebie szkolenie szyte na miarę.
Czy mogę uzyskać dofinansowanie szkolenia?
Istnieje możliwość pozyskania środków unijnych na nasze szkolenia – posiadamy certyfikat umożliwiający nam prowadzenie usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych, co daje możliwość dofinansowania ich ze środków unijnych nawet do 80%.
Czy po zakończonym szkoleniu/doradztwie mogę liczyć na wsparcie?
Wzmacniamy i utrwalamy efekty szkoleniowe poprzez działania typu follow-up:
Od jednego do trzech miesięcy po zakończeniu szkolenia proponujemy kolejne spotkanie z uczestnikami.
Omówiamy doświadczenia w stosowaniu nowych umiejętności w praktyce – analizujemy napotkane trudności i proponujemy rozwiązania.
Jesteśmy w stałym kontakcie mailowym i telefonicznym z klientem, któremu świadczymy usługę doradztwa także w każdej chwili może zwrócić się do nas ze swoim problemem.
Jak wygląda procedura ewentualnej reklamacji ?
Klient ma prawo składania reklamacji usługi szkoleniowej, jeżeli nie została ona zrealizowana zgodnie z ofertą szkolenia otwartego lub umową szkolenia zamkniętego. Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia procedury reklamacji są załącznikiem do umowy usługi szkoleniowej
Zespół wykwalifikowanych specjalistów i trenerów z wieloletnim doświadczeniem w zakresie komunikacji i marketingu cyfrowego. Dziesiątki zrealizowanych projektów i szkoleń pozwala na optymalne dobór narzędzi i rozwiązań do potrzeb klientów.